מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    צריכים עזרה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

      צריכים עזרה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

        מערכות אבטחה ומצלמות

        מערכות אבטחה ומצלמות

        חברת רומנו תשתיות תקשורת, בעלת ניסיון רב באפיון, תכנון, אספקה הקמה ותחזוקת מערכות ביטחון ואבטחה מבוססות מערכות שליטה ובקרה משולבות מערכות טמ”ס מגוונות ומותאמות לדרישות הלקוח.

        חברת רומנו תשתיות תקשורת מובילה במתן פתרונות אינטגרציה בתחום מערכות טמ”ס עם אלפי התקנות ברחבי הארץ, החל ממצלמה בודדת ועד למערכות משולבות הכוללות מספר רב של מצלמות ומערכות ניהול ושליטה. 

        אצלנו תוכלו למצוא היצע רחב ומרשים של מצלמות אבטחה איכותיות וחדשניות מהחברות המובילות והטובות ביותר במחירים אטרקטיביים. התקנת מערכת מצלמות אבטחה תבטיח לכם שקט הגנה וביטחון ותוכל למנוע או לחשוף גניבות, פריצות, פגיעה ברכוש ועוד שלל פשעים בבתים, עסקים ובניינים.

        אנו מתקינים מצלמות IP ומצלמות אנלוגיות בתצורות שונות DOME, BOX, PTZ, THERMAL, BULLET לכלל סוגי ההתקנות ותנאי הסביבה ממיטב החברות המובילות בענף זה.

        פנו עכשיו לפגישת ייעוץ ללא עלות והתקדמו בדרך שלכם לחיים שקטים ובטוחים יותר.

        מצלמות אבטחה - סוגים

        CCTV Day Black & White

        מצלמת אבטחה שחור-לבן הינה בין המצלמות הטובות ביותר עבור תפקידי אבטחה, כיוון שמשאבי המערכת אינם מתבזבזים מהעברת הצבע וכתוצאה מכך איכות התמונה הינה גבוהה ביותר. הדבר נובע עקב כך שבשחור/לבן הרזולוציה הינה גבוהה יותר ובנוסף רמת הרגישות לאור גבוהה יותר דבר שמאפשר צפייה באזורים לא מוארים במיוחד.

        CCD (Charge Coupled Device)‎

        טכנולוגית ה-CCD בנויה משלוש שכבות כאשר השכבה האמצעית היא שכבה מבודדת, אנרגיית האור חודרת לשכבה התחתונה וגורמת להעברת אלקטרונים אל השכבה העליונה, ככול שעוצמת האור גדלה יותר אלקטרונים רבים יותר יעברו לשכבה העליונה, לאחר מכן המטען החשמלי שנוצר בן השכבות מומר לאות דיגיטאלי.

        סוגי מצלמות אבטחה

        מצלמות צבע מתחלפות Day Night

        מצלמות צבעוניות אשר הופכות למצלמות שחור לבן בעת ירידה ברמת האור, הן מצוידות בחיישן המודד את רמת האור הנקלט בעדשה ומעביר את המצלמה למצב לילה בשחור לבן.

        מצלמות IR

        קימים שני סוגים של מצלמות IR מצלמות בעלות תאורת IR עצמית ומצלמות בעלות תאורת IR חיצונית. מצלמות ה-IR הינן מצלמות אשר יודעות לפענח תאורת IR כתאורה רגילה ולהציג תמונה מוארת. המצלמות בעלות תאורת IR עצמית הינן מצלמות אשר בגופן פזורים פנסי אינפרה אדומים המאירים את אזור הצפייה. והאור המוחזר מאזור הצפייה בונה את התמונה.

        מצלמות IP

        מצלמה פרוטוקול אינטרנט, או מצלמת ה-IP, היא סוג של מצלמת וידאו דיגיטלית מועסקות בדרך כלל למעקב, ושלא כמו טלוויזיה במעגל סגור אנלוגי (טלוויזיה במעגל סגור) מצלמות יכולות לשלוח ולקבל נתונים באמצעות רשת מחשבים ובאינטרנט. למרות שרוב המצלמות שעושות את זה הן מצלמות רשת, “מצלמת IP” טווח או “netcam” מיושם בדרך כלל רק לאלה המשמשים למעקב.

        ישנם שני סוגים של מצלמות IP:

        מצלמות IP מרכזיות, הדורשים מקליט וידאו מרכזי ברשת (NVR) כדי להתמודד עם ניהול הקלטה, וידאו ואזעקה.

        מצלמות IP בוזר, שאינו דורשים מקליט וידאו ברשת מרכזי (NVR), כמו המצלמות יש פונקצית הקלטה מובנית, ולכן יכול להקליט ישירות לאמצעי אחסון המקומי, כגון כונני פלאש וכונני דיסק קשיחים או לאחסון ברשת מצורפת סטנדרטית.

        מצלמות אבטחה - תחומי עיסוק

        מיון שימושים לפי תחומי עיסוק בולטים:

        • פעילות משטרתית, משפטית ואבטחתית.
        • ניהול מרחוק (תנועה, שדות קרב וכיוצא בזה).
        • טכנולוגיה מסייעת ללקויי ראייה.
        • מכשור ניתוח ואבחון רפואי – החדרת מצלמה זעירה במעגל סגור אל הגוף מאפשרת לראות את פנים הגוף מבלי לבצע בגוף חתכים נרחבים.
        • נהיגה – הפחתת “השטח המת” שהנהג אינו יכול לראות במראות.

        מצלמות אבטחה - שימושים

        מיון שימושים לפי אופי המשימה:

        • חישה מרחוק, למשל מבט על מצב התנועה בצומת רחוק כדי לכוון את הרמזורים בו מרחוק או שמירת מרחק בטיחותי מחפץ מסוכן שיש לבחון ממבט קרוב.
        • ראייה מרחבית, למשל מבט בו זמני על כל שעריו של מתחם מאובטח.
        • צירוף למכשיר הקלטה לצורך תיעוד או התרעה מתיעוד, למשל תיעוד עבירות תנועה או התראת גנבים בעזרת מצלמות בולטות המצלמות את סחורה שמושכת גנבים.
        • מגדלת אלקטרונית – צירוף טלוויזיה במעגל סגור למכשור אלקטרוני לצורך מניפולציה על התמונה הנראית בעין בלתי מזוינת, למשל מכשיר טכנולוגיה מסייעת לאנשים עם לקות ראייה המגדיל במהירות חומר קריאה מודפס מעבר ליכולות של זכוכית מגדלת. מכשיר כזה יכול גם לעשות מניפולציות פשוטות אחרות על חומר הקריאה כמו לשנות את צבעיו משחור על גבי לבן לצהוב על גבי שחור.

        התקנת מערכות אבטחה ומצלמות

        חברת רומנו תשתיות תקשורת, בעלת ניסיון רב באפיון, תכנון, אספקה הקמה ותחזוקת מערכות ביטחון ואבטחה מבוססות מערכות שליטה ובקרה משולבות מערכות טמ”ס מגוונות ומותאמות לדרישות הלקוח.

        חברת רומנו תשתיות תקשורת מובילה במתן פתרונות אינטגרציה בתחום מערכות טמ”ס החל ממצלמה בודדת ועד למערכות משולבות הכוללות מספר רב של מצלמות ומערכות ניהול ושליטה.

        אנו מתקינים מצלמות IP ואנלוגיות בתצורות שונות DOME, BOX, PTZ, THERMAL , BULLET.

        לכלל סוגי ההתקנות ותנאי הסביבה ממיטב החברות המובילות בענף זה.

        מערכת מצלמות אבטחה

        מה בין מערכות טלוויזיה במעגל סגור לבין אבטחה? הצבת מערכות לשם אבטחה, הינו דבר ידוע בעולם האבטחה. מערכת מצלמות אבטחה לשימושים מגוונים שונים כמו פעילות משטרתית, ניהול מרחוק, ואף בתחום הטיפול והרפואה כמו סיוע ללקויי ראיה מצד אחד, ומן הצד השני, היכולת שימוש במערכות זה עבור התחום הרפואי באמצעות אבחון רפואי על ידי החדרת מצלמה המאפשרת לראות באופן ברור את פנים הגוף ללא צורך בביצוע חתכים. אם כן מערת מצלמות אבטחה איננה רק עבור שמירה מפני פריצות ושימור מבנים, אלא מערכת זו נועדה אף להקל ולעזור לאנשים להיחלץ ממצבים שקודם לכן היו מאופיינים בקושי רב בביצועם. חברת רומנו תשתיות תקשורת, מיישמת בהצלחה רבה מזה קרוב ל-20 שנים פרויקטים רבים למגזר הפרטי ועובר כמה מהארגונים החשובים במשק הישראלי, במתן פתרונות תקשורת מספקים.

        השימושים השונים במערכת מצלמות אבטחה

        כאמור מערכת מצלמות אבטחה, איננה מצומצמת בפעילותה רק עבור אבטחת מבנים, אלא מיישמת בהצלחה רבה גם פרויקטים נוספים בתחומים רבים אחרים כמו תחום האכיפה המשטרתית מצד אחד, ומן הצד השני בפרויקטים בתחום הרפואה. איך תדעו איזו מצלמת אבטחה מיועדת למשימה אותה אתם מבקשים? קבלו מספר טיפים מאתנו על השימושים הרבים במערכת מצלמות אבטחה:

        • אתם נוהגים במכונית הדרך חלקה ובלי תנועה משמעותית על הכביש, אך כאשר אתם מגיעים לצומת מרומזרת, אתם לא מבינים מיאפה הגיע כל מקבץ המכוניות לאותו צומת. וגם אתם נקלעים לפקק ארוך ללא סיבה מוסברת, עד אשר אתם מתקרבים אל הרמזור ומגלים שהוא קצר מידי. מערכת חישה מרחוק מביטה על מצב התנועה הקיים בכל רגע בכדי למנוע תקלות מסוג זה ולמעשה מפקחת על הרמזורים ומכוונת אותם בהתאם ועוד
        • מצלמות ומכשור הקלטה המיועדות לתיעוד עבירות תנועה, אך גם לשם יצירת התרעה מפני גניבות בעזרת מצלמות בולטות המוצבות על פני האזור
        • מצלמות המיועדות לעזר עבור נשים הסובלים מלקויות ראיה קשות, ישנה מצלמת מגדלת אלקטרונית- שהיא מכשור אלקטרוני אליו משויכת טלוויזיה במעגל סגור, בעזרתה ניתן לראות באופן טבעי ועוד

        סיכום דבר

        מערכת מצלמות אבטחה, הן לא מה שחשבנו. הן אינן מיועדות אך ורק מפני שמירה ואבטחת מבנים מפני פריצות גנבים, אלא גם עוזרות לנו לנהל את חיי היום יום באופן שיגרתי כמו מצלמות חישה השולטות על הרמזורים, ומנתבות את התנועה באופן זורם. עוד דרך לשימוש עם מצלמות אבטחה עם טלוויזיה במעגל סגור בכדי לסייע לאנשים עם מוגבלויות ראיה לראות ולקרוא באופן שוטף ללא עזרים חיצוניים כמו זכוכית מגדלת. מעוניינים לרכוש מערכת מצלמות אבטחה? כנסו לאתר הבית של רומנו, והשאירו פרטים לחזרה.

        מצלמות אבטחה לעסק

        עולם מצלמות האבטחה, חולש כיום על פני כל והפך להיות לעניין מצוי. מצלמות אבטחה מותקנות כיום בכל מקום גלוי וניסתר לשם מעקב. אם אתם בעלי עסק הרוצים לאבטח את בית העסק שלכם, אחת הדרכים היא כמובן התקנת מצלמות אבטחה לעסק. מצלמות אבטחה לעסק ולבית מתחלקות בשני אופנים: מצלמות אבטחה אנלוגיות ומצלמות אבטחה דיגיטליות. חברת רומנו תשתיות תקשורת מתמחה מזה קרוב ל- 20 שנים בהתקנת מצלמות אבטחה מבוססות שליטה ובקרה באמצעות טלוויזיות במעגל סגורה מותאמות על פי דרישת הלקוח. איך לבחור מצלמות אבטחה לעסק שלכם? הינה בהמשך מאמר זה.

        בחירת מצלמות אבטחה לעסק

        בחברת רומנו תשתיות תקשורת מתקנים עבורכם בבית העסק שלכם מצלמות אבטחה IP ומצלמות אנלוגיות. אך מה זה אומר מצלמות IP או מצלמות אנלוגיות כלומר, עולם מצלמות האבטחה מחולק לשני סוגים אלו. איך תדעו לבחור את מצלמות האבטחה שיתאימו לבית העסק שלכם, הינה לפניכם:

        • מצלמות אבטחה אנלוגיות הינן מצלמות אבטחה המעבירות אותו באמצעות אותות וידאו וכבל תקשורת. כל ההקלטה עוברת למערכת הקלטה מסוג DVR אשר ניתן לצפות בהן בזמן אמת בכל רגע נתון, ומיועדות גם להקלטה. מספר המצלמות אותן ניתן להתקין בשיטה האנלוגית תלוי במספר הערוצים שמכשיר ההקלטה מסוגל לקבל. ואיכות התמונה נלמדת על פי רזולוציה של מספר הקווים , כך נקבעת איכות התמונה
        • מצלמות IP הינן מצלמות אבטחה דיגיטליות, הידועות גם בשמן כמצלמות רשת. הן פועלות גם באמצעות תשתית של כבלי רשת CAT. המצלמות מתחברות למערכת הקלטה בשני אופנים NVR או למחשב, בדרך זו ניתן להקליט את הנתונים המתקבלים
        • היתרונות והחסרונות לעומת מערכת מצלמות אנלוגיות לעומת מצלמות דיגיטליות מתבטאות באיכות לעומת עלות, כאשר למעשה באיכות עולות מצלמות הדיגיטליות עשרות מונים באיכות התמונות המתקבלות ובהתקנת מערכת מצלמות דיגיטליות ביתר קלות לעומת המצלמות האנלוגיות, אך כאשר מתייחסים אל המחירים, עלויות מצלמות אנלוגיות נמוכה מאד לעומת מחירם של המצלמות הדיגיטליות, אך לאו דווקא יחסוך לכם כסף

        סיכום דבר

        בחירת מצלמות אבטחה לעסק מביא בפנינו מספר קריטריונים אותם כדאי לבדוק עם אנשי מקצוע בכדי שיוכלו להתאים עבור בית העסק שלכם את מצלמות האבטחה המתאימות על פי דרישותיכם. מעבר לשאלת האיכות, ישנה גם שאלת העלות, שכדאי לשים עליה את הדעת, אך היא לא בהכרח מחייבת שאכן תחסוך לכם בהוצאות בסופו של יום. מעוניינים להתקין מצלמות אבטחה לעסק שלכם? כנסו לאתר הבית של  רומנו תשתיות תקשורת והתייעצו עם המומחים.

        מצלמות אבטחה בבית אריזה מור פירות השרון

        מצלמות אבטחה לאחר שהותקנה על כל גגות המפעל מערכת סולארית, נתבקשנו לפרוס מצלמות לקבלת שליטה מלאה על כל הגגות למרכז פיקוח , לשם כל נפרסו תשתיות על כל הגות והותקנו מצלמות רשת מיוחדות המאפשרות גם בלילה צפייה מוארת למרחקים ללא צורך...

        תקשורת ומצלמות עבור שיכון ובינוי

        תקשורת ומצלמות בחניון גיבעון בפרויקט, חניון גבעון ת"א מתחם ל-1,000 חניות נתבקשנו לבצע מס' פרויקטים של מתח נמוך: 1. מצלמות אבטחה: החניון בנוי מכיכר עליונה ו-5 קומות תת קרקעיים פרסנו 50 מצלמות בהתאם לאפיון היועץ, מצלמות כיפה אנלוגיות אנטי וונדליות 1,000 קו בכל...

        מצלמות ותקשורת בנמל ת”א

        עבור הנהלת טיילת נמל ת"א נבנתה מערכת מצלמות רשת בפריסה של מס' קילומטרים, ע"י סיבים אופטיים המגיעים לארונות תקשורת מקומיים ושליטה ממרכז בקרה של הנהלת הנמל, המערכת מאפשרת להנהלת הטיילת שליטה על כל הנעשה בשטחים הרלוונטיים כגון: עמדות תשלום, שערים...

        מצלמות אבטחה באביעד בטון

        לבקשת הנהלת החברה למצלמות אבטחה עבור שליטה ובקרה ממשרדי החברה על כל הנעשה בסניפי החברה בארץ בזמן אמת ושליטה מקומית על עמדות העמסה , מסועים, פריקת חומרים ומכונות ברחבי המפעל. בכל מפעל, נערך תכנון יעודי בהתאם לנתוני השטח, הותקנו ארונות תקשורת...

        מערכות אזעקה בבית אריזה מור פירות השרון

        חברתנו התק' מערכות אזעקה ובקרה בתחומי בית האריזה , באופן מקומי ובפריסה נרחבת. את גגות בית האריזה עליהם מותקנות מערכות לאנרגיה סולרית בהיקף מאות מטרים רישתנו במערכות הגנה היקפיים בעלי אופי ושעות עבודה שונים, עבור הפרויקטים השונים נבנו ארונות מיוחדים כולל...

        מערכת בקרת מבנים ומצלמות אבטחה במיקרוסופט

        בבנייו מיקרוסופט רעננה ובבניין מיקרוסופט הרצליה הותקנה מערכת בקרת מבנים ומצלמות אבטחה: השחלת תשתיות מכל הקומות לחדרי תקשורת. התקנת ציוד בכל הדלתות קורא קירבה , מנעול מגנט (מגנלוק) , לחצני פתיחה / שבירה , קודנים ועוד. הותקנו מצלמות. ולבסוף הפעלות וכיוונים על פי דרישות...

        מועצה אזורית עמק כפר – כריזה ומצלמות ב”ס רופין

        כריזה נתבקשנו ע"י המועצה להתקין מערכת כריזה במדרשת רופין , המדרשה יושבת על שטח עצום, התקנו ארון כריזה עם מס מגברים עוצמתיים כולל שעון צלצולים דיגיטלי, המערכת מאפשרת כריזה במס' אזורים בו זמנית ובכל אזור בנפרד מכמה מוקדים שונים, ביצענו תליות...

        מערכת כריזה בבית אריזה מור פירות השרון

        נתבקשנו ע"י הנהלת המפעל למערכת כריזה שתאפשר ממס' מקומות לכרוז בשטחיי בית האריזה החיצונים והפנימיים. הותקן ארון כריזה וממנו פרסנו תשתיות בשטחי בית האריזה. לאחר אפיון של כל המתחמים פרסנו רמקולים בעוצמות שונות וקיבלנו שמיעה חזקה וברורה בכל שטחי בית האריזה ובעוצמות...
        קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל
        Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support