מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    צריכים עזרה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

      צריכים עזרה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

        התקנת מערכות כריזה

        • מיקסר (בעברית – מערבל צליל) – המרכיב החשוב ביותר במערכת ההגברה. מיקסר הסאונד זה מכשיר המרכז את כל הערוצים הרצויים להשמעה (מקורות שמע) וכדי להשמיעם יש לחברם למיקסר. הערוצים (מקורות השמע) מחוברים לכניסות שמע (חיבורים הנמצאים לרבות על פני משטח המיקסר). ניתן לכוון את עוצמת ההשמעה של מקורות השמע על ידי מחוגים הנמצאים לרוב על יד החיבור (בנוסף לשליטה בעוצמת השמע במקור השמע אם יש), נוסף למחוגים אלו קיים מחוג נוסף הנקרא “Master” (מסטר – שולט) ותפקידו לשלוט על עוצמת השמע הכללית של המיקסר (שולטת גם על מחוגי הכיוון של מקורות השמע בכללי). זאת ועוד קיימות יציאות מהמיקסר שהם בעצם חיבורים למקור השמעה (כגון רמקול, אוזניות) או למגברי הספק. קיימים מיקסרים משולבים עם מגברי הספק.
        • רמקול – מתמר ההופך אותות חשמליים לצלילים שניתן לשמוע. הרמקול הוא חלק חשוב מהמערכת, דהיינו – בלעדיו מערכת ההגברה אינה מערכת. הרמקול יכול להיות אקטיבי – הכוונה שיש שבתוכו מגבר חשמלי המספק לו חשמל ואינו צריך מקור חשמל נוסף. כמו כן, לרמקול האקטיבי יש אפשרות לכיוון עוצמת השמע, ואכן יש לו מיני מיקסר סאונד. הרמקול יכול להיות פסאיבי שאינו מכיל מגבר חשמלי בתוכו, ולשם כך צריך מגבר חשמלי חיצוני, לשם כך יש את מגבר ההספק.
        • מגבר הספק (חשמלי) – מכשיר שנצרך למערכת הגברה במצב שמיקסר אינו משולב עם מגבר חשמלי (מיקסר שבו יש גם מגבר נקרא “מיקסר מוגבר”), ובכן הרמקולים אינם אקטיביים (אינם בעלי מגבר חשמלי בתוכם). במילים אחרות – מגבר ההספק ממיר את האותות החשמליים שקיבל מן המיקסר לחזקים יותר. המגבר מספק אותות חשמליים בעוצמה יותר חזקה ממה שקיבל (מהמיקסר לרוב) לרמקולים. מגברי הספק מגבירים את האותות בעוצמות שונות, למשל רמקולים כבדים שמייצרים צלילים בעוצמה חזקה במיוחד צורכים מגבר חשמלי שמייצר אותות חשמליים חזקים במיוחד, בדרך כלל צורך הספק חשמלי של 3 פאזה.
        • מיקרופון – מתמר או רכיב אלקטרוני שממיר קול לאות חשמלי שמטרתו להגביר קולות שבסביבתו. כמו כן, המיקרופון מחובר על ידי כבל ישיר, אך קיימים מיקרופונים אלחוטיים כלומר – מקור החשמל שלהם הוא סוללות מסוללות חשמליות הנמצאות בתוך המיקרופון ואילו מיקרופון המחובר בכבל ישיר למיקסר – מקור החשמל שלו זה המיקסר, והחשמל של המיקסר מועבר דרך הכבלים. האותות החשמליים שהמיקרופון מייצר נקלטות על ידי מקלט המחובר ישירות למיקסר. למיקרופון עצמו יש משדר, שמשדר תדרי שידור מסוימים (קיימות טכנולוגיות שונות בצורת השידור) שהמיקרופון מייצר מהמשדר בתוכו. בעיות נפוצות במיקרופון חשמלי – סוללת המיקרופון נגמרת מהר, כתוצאה מכך משדר המיקרופון נחלש ואינו יכול לשדר לטווח סביר, והמקלט משמיע קולות קטועים ולא מובנים.
        • מערכת כריזה – מערכת כריזה היא סוג של מערכת הגברה שנועדת להכריז על דברים במקום מסוים, על ידי הצבת רמקולים במקומות מסוימים. מערכת כריזה אינה נועדה להשמיע מוזיקה אלא יותר למיקרופונים, לכן הרמקולים שלא אינם יותר מדי מקצועיים, ואיכות הקול נמוכה מזאת שברמקול רגיל, אך עוצמת הקול שלהם חזקה מאוד וצלילם יכול להגיע למרחק של עד כמה קילומטרים, וגם הם עמידים בפני גשם ומים. המיקסר במערכות כאלה אינו די מקצועי או מתקדם.
        קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל
        Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support