מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    צריכים עזרה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

      צריכים עזרה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

        רשתות תקשורת מחשבים

        רשתות תקשורת מחשבים מודרניות

        בעידן שזכה לכינוי המהפכה הטכנולוגית, וכשמחשבים הם מרכיב מרכזי בכל מקום כמעט, ישנו באופן טבעי צורך ברשתות תקשורת המחברות מחשבים ומאפשרות להפיק מהם מקסימום תועלת למגוון רחב של צרכים. כל תכנון ופריסה של רשת כזו מחייבת תשומת לב לשלל סוגיות, ולכן חשוב להפקיד את המשימה אך ורק בידיים מקצועיות מאוד. רשתות תקשורת מחשבים הן אחד מתחומי המומחיות של רומנו תשתיות תקשורת בע”מ, גם בזכות למעלה מ-20 שנות ניסיון וגם בזכות למידה מתמדת, הכרחית בעולם שלא מפסיק להתחדש.

        מה כוללת פריסה של רשתות תקשורת מחשבים?

        * אפיון צרכים – הבסיס לכל רשת תקשורת הוא מיפוי הצרכים שהיא נועדה למלא. בהתאם השלב הראשון הוא איסוף מידע רלוונטי כמו מספר המחשבים, המיקומים שלהם, דרישות האבטחה, המאפיינים הפיזיים של המקום שבו תיפרס הרשת ועוד.

        * תכנון הרשת – השלב השני הוא קבלת החלטות כמו האם תיפרס רשת אלחוטית או רשת קווית, אם מועדפת רשת קווית באילו כבלים ייעשה שימוש (Cat 7, אופטיים ויש עוד אפשרויות), איפה ימוקם ארון התקשורת, בחירת מתגים, ראוטרים ועוד ועוד.

        * יצירת תעלות תקשורת – שבהן יעברו הכבלים. בשלב זה מתבצעות עבודות גם בתוך המבנה וגם מחוצה לו, בהתאם לצורך, ולעיתים גם עבודות בגובה.

        * חיבור נקודות הקצה – לאחר פריסת הרשת, ניתן לחבר אליה את כל נקודות הקצה. לסיום התהליך יתבצעו בדיקות מקיפות ומדוקדקות על-מנת לוודא שרשת התקשורת ממלאת את ייעודה באופן מיטבי.

        ציוד מתקדם והתקנה מוקפדת במיוחד

        פריסת רשתות תקשורת מחשבים עם רומנו תשתיות תקשורת בע”מ כולל בנוסף לכל הפעולות הנ”ל גם בחירה מוקפדת של הציוד המובחר ביותר הקיים כיום בכל קטגוריה. בחירת מרכיבי הרשת נעשית גם בהתאם למסגרת התקציב הנתונה, ולא פחות חשוב, על בסיס התבוננות גם בעתיד ובצרכים נוספים שעשויים להיות לעסק או למוסד שבו מותקנת הרשת. בדרך זו אפשר יהיה להרחיב את הרשת ולעדכן אותה בקלות וללא הוצאה גבוהה מדי בכל מקרה שייווצר בו צורך כזה. גם ההתקנה עצמה מתבצעת תוך תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט, על-מנת להבטיח מערכת יציבה, אמינה ויעילה לטווח ארוך.

        קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל
        Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support