מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    צריכים עזרה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

      צריכים עזרה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

        תשתיות תקשורת קוויות ואלחוטיות

        תשתיות תקשורת קוויות ואלחוטיות

        חברתנו עוסקת בתחום זה מזה 20 שנה, עם אלפי פרויקטים שונים ברחבי הארץ מבתים פרטיים דרך עסקים בכל הגדלים ועד גופים ממשלתים וצבאיים.

        חברת רומנו תשתיות תקשורת מציעה ללקוחותיה מענה כולל לתשתיות תקשורת מחשבים וטלפוניה הן בתחום הפסיבי והן בתחום האקטיבי. בין פתרונותינו השונים נמנים: הקמה ואחזקה של רשתות תקשורת (אזוריות, מקומיות ואלחוטיות) ושל חדרי תקשורת ייעודיים וזאת כדי לענות על צרכי הלקוח בצורה מיטבית.

        הקמת חדרי תקשורת: התקנת תשתית תקשורת פסיבית, הכוללת פריסת כבילה אופטית ונחושת, אלמנטים לייצוג משתמשים ואביזרי קצה ממיטב היצרנים בעולם, עד רמת CAT 7.

        מכירת והתקנת ציוד תקשורת אקטיבי

        חברתנו מציעה ללקוחותיה מבחר רחב של מוצרים בתחום התקשורת ממצלמות ומערכות הקלטה, מסדים, ציוד אופטיקה ומולטימדיה, ועד ממתגים ומפצלים מהמותגים המובילים בעולם .

        ביצוע תשתיות תומכות תקשורת:

        • התקנת תשתיות פסיביות הכוללות פריסת תעלות מסוגים שונים.
        • התקנת מערכות בטיחות (כגון מערכות גילוי אש וכיבוי בגז).
        • התקנה של ארונות תקשורת, לוחות חשמל, שרתים וחוות שרתים,
        • רישות תשתיות פסיביות ואלחוטיות פנים מבנה. פריסת כבלי תקשורת מחשבים וטלפוניה, בכל הרמות.
        • התקנת אביזרי קצה/עמדות עבודה למשתמשים ע”פ דרישת הלקוח.
        • פריסת תשתיות אופטיות החל מהזנות ראשיות וגישורים בין חדרי תקשורת משניים ועד FTTD.
        • התקנת רשתות אלחוטיות ורכיבים אקטיביים בתוך המבנה.
        • רישות תשתיות פסיביות ואלחוטיות חוץ מבנה.
        • פרישת כבלי נחושת ואופטיקה משוריינת בתוואי תת-קרקעי ועילי.
        • התקנת תשתיות חיצוניות הכוללות גובים וצינורות הזנה מהם ואליהם, עמודי עץ וארונות סעף בתקן בזק לעמידות גבוהה בכל מזג אויר.
        • ביצוע עבודות אופטיקה, כולל ריתוך וביצוע בדיקות באמצעות T.D.R.
        • העתקת ארונות תקשורת וכל הציוד הקיים בם בצורה המקצועית והמסודרת ביותר.

        התקנת תשתיות תקשורת קוויות

        חברת רומנו תשתיות תקשורת מציעה ללקוחותיה מענה כולל לתשתיות תקשורת מחשבים וטלפוניה הן בתחום הפסיבי והן בתחום האקטיבי. בין פתרונותינו השונים נמנים: הקמה ואחזקה של רשתות תקשורת (אזוריות, מקומיות ואלחוטיות) ושל חדרי תקשורת ייעודיים וזאת כדי לענות על צרכי הלקוח בצורה מיטבית.

        בחברת רומנו תשתיות תקשורת עובדים אנשי מקצוע מעולים בעלי ניסיון רב, המאתרים ביחד עם הלקוח את צרכיו ולאחר מכן מתכננים ומבצעים את הפרויקטים,תוך פיקוח ומתן תמיכה מקצועית לאורך כל התהליך.

        תשתיות אקטיביות

        אספקת והתקנת ציוד אקטיבי – מתגים, נתבים Access points, ועוד.

        תשתיות פסיביות

        הקמת חדרי תקשורת: התקנת תשתית תקשורת פסיבית, הכוללת פריסת כבילה אופטית ונחושת, אלמנטים לייצוג משתמשים ואביזרי קצה ממיטב היצרנים בעולם, עד רמת CAT 7 .

        תקשורת קווית

        תקשורת קווית היא תקשורת שבמסגרתה המידע :קול, תמונה, נתונים עובר בין הצדדים המתקשרים באמצעות כבל היוצר תשתיות תקשורת ביניהם: תיל נחושת, כבל קואקסיאלי, סיב אופטי וכדומה.

        מושג זה ניצב כנגד דרך התקשורת המשלימה אותו, תקשורת אלחוטית, המתבצעת ללא חיבור בקו תקשורת. שימוש בתקשורת קווית מצריך פריסה של קווי תקשורת.

        פריסה זו נעשית ברשת מקומית (בבניין מסוים או בקמפוס מסוים) או ברשת אזורית, המצריכה לעתים פריסת כבל תת-ימי המחבר בין יבשות שונות. בתחילת דרכה של התקשורת האלקטרונית, היא פעלה בתקשורת קווית בלבד, בטלגרף, בטלפון וכדומה.

        לאחר מכן, פותחה תקשורת אלחוטית בגלי רדיו. שתי דרכי התקשורת מתקיימות זו בצד זו: תקשורת טלפון החלה באמצעות תשתית קווית וכעת ניתנת גם באמצעות תקשורת אלחוטית. שידורי טלוויזיה החלו בתקשורת אלחוטית (גלי רדיו) וכעת ניתנת גם באמצעות תקשורת קווית (טלוויזיה בכבלים). פעמים רבות מתקיים שילוב של שתי דרכי התקשורת באותה שיחה. דוגמאות: שיחת טלפון בין יבשתית, שחלקה נעשה בתקשורת קווית וחלקה בתקשורת אלחוטית באמצעות לוויין תקשורת) טלפון אלחוטי ביתי, שבו הקשר בין המטלפן לעמדת הבסיס שבביתו נעשה בתקשורת אלחוטית, והקשר מעמדת הבסיס למרכזייה נעשה בתקשורת קווית. שיחה מטלפון קווי לטלפון סלולרי.

        קו תקשורת

        קו תקשורת הוא סוג של ערוץ תקשורת, המשמש להעברה של תקשורת אלקטרונית מנקודה לנקודה (לעתים נקרא בקיצור: נל”נ). ישנם קווי תקשורת מסוגי מדיה שונים. הנפוצים והוותיקים שבהם הם זוגות של תיילי נחושת, שבמקור (המאה ה-19) העבירו טלגרפיה (בקוד מורס) ולאחר מכן גם שיחות טלפון לסוגיהן השונים. כיום מעבירים על גביהם שיחות טלפון וגם אינטרנט מהיר בטכנולוגיית ADSL.

        אינטרנט בכבלים

        אינטרנט בכבלים הוא יצירת תקשורת בין ספק שירותי אינטרנט (ISP) ובין צרכן של שירותים אלה (משתמש ביתי או עסקי), באמצעות תשתית הכבלים שהונחה לשם אספקת שירותי טלוויזיה בכבלים. העברת תקשורת IP (בעיקר גישה לאינטרנט) בכבלים היא טכנולוגיה נפוצה לתקשורת נתונים ברוחב פס גבוה. בישראל, טכנולוגיה זו, אשר בשימוש על ידי חברת הכבלים HOT מהווה מתחרה עיקרית לטכנולוגיית ה-ADSL אשר בשימוש על ידי חברת התקשורת הגדולה בישראל, בזק.

        טלפוניה

        טלפון הוא אמצעי תקשורת המאפשר העברת קול דו-כיוונית, כאותות חשמליים, למרחקים, בעזרת כבלים מוליכים (העשויים בדרך-כלל נחושת או סיבים אופטיים) ובאמצעות התקני קשר רדיו שונים. המילה טלפון מורכבת משתי מילים יווניות, “טלה” שפירושה מרחק ו”פון” שפירושה קול. מרכזיית טלפון משמשת לקישור בין שני המשוחחים בשיחת טלפון. מרכזיות הטלפון הראשונות היו ידניות: יוזם השיחה היה מבקש ממרכזן לקשר אותו עם יעד השיחה המבוקש. בשלב מתקדם יותר החלו לפעול מרכזיות חשמליות ואלקטרוניות, שבהן הקשר נעשה באמצעות חיוג מספר טלפון, ללא מעורבות של מרכזנית. עם זאת, עדיין נעשה שימוש במרכזיות המופעלות בידי אדם, בעת חיוג לארגון שבו אין מרכזייה פנים ארגונית, וכאשר מספר הטלפון הפנימי המבוקש אינו ידוע למטלפן.

        סיב אופטי

        סיב אופטי הוא סיב מחומר שקוף (בדרך כלל זכוכית) המאפשר העברת אור מקצהו האחד לאחר, ומבוסס על העקרון הפיזיקלי הנקרא החזרה גמורה (או החזרה מלאה) של קרן אור. את הרעיון להשתמש בסיביזכוכית להעברת מידע הגה הסיני צ”ארלס קאו (Charles Kao) כבר ב-1966. הוא הבחין ביתרונות של שיטה זו על פני העברת אותות חשמליים בכבלי נחושת, שבהם האות סובל מניחות גבוה ככל שהמרחק (אורך הכבל) גדל. ב-1970 יוצר הסיב האופטי הראשון על ידי מספר חוקרים בחברת הזכוכית האמריקאית קורנינג.

        התקנת תשתיות תקשורת

        התקנת תשתיות תקשורת מתייחס אל כל אותם תשתיות תקשורת מחשבים, וטלפוניה המתייחסים אל הקמת רשתות תקשורת ואחזקתן. תארו לכם כיצד היו נראים חיינו ללא התקנת תשתיות תקשורת. רשת המחשבים והטלפוניה סובבים אותנו בצורה מאסיבית עד כי לא ניתן לחשוב על בית עסק או ארגון ללא רשתות מחשבים וטלפוניה. חברת רומנו תשתיות תקשורת הינה חברה ותיקה מזה שני עשורים בהם היא מציעה למגוון לקוחותיה פתרונות בתחום מתן שרותי תקשורת לחברות וארגונים, החברה מציעה את שרותיה לכל רחבי הארץ עם צוותים  מקצועיים. סידור ארונות תקשורת, וחיווט נקודות קצה, סיביים אופטיים, אלו הם רק חלק מתוך שירותים נוספים אותם מעניקה החברה ללקוחותיה. מה בין תקשורת קווית לאינטרנט בכבלים, סיב אופטי וטלפוניה, המשיכו לקרוא מאמר זה.

        מה הקשר בין סידור ארון תקשורת למערך הכבלים?

        כיום אנחנו לא יכולים לדמיין את עולמנו ללא רשת מחשבים וללא רשת טלפוניה. פשוט הורגלנו לזה כל כך, עד שכל המידע העובר הוא אך ורק באמצעים אלו. אך בכדי להגיע אל תקשורת איכותית ללא הפרעות, חייבים להכין את כל התשתיות של רשת המחשבים וכן של הטלפוניה הכוללים את התכנון ההתקנה וביצוע. על סוגי תקשורת הנפוצים וכן על התקנת תשתיות תקשורת הינה לפניכם:

        • תקשורת קווית- הינה תקשורת בה מצויים קול תמונה והעברת נתונים. תקשורת זו מתנהלת בעזרת תיל נחושת, כבל קואקסלי וסיב אופטי. השימוש בתקשורת זו מתבצע ע”י פריסת כבל תת ימי המחבר בין יבשות. כך החלה תקשורת טלפונית. קיום הצטרפה אל הזירה גם התקשורת האלחוטית כך ששיחת טלפון יכולה להתנהל בשילוב תקשורת קווית ותקשורת אלחוטית
        • אינטרנט כבלים- נמצאת בשימוש הכי נפוץ כיום והיא יצירת תקשורת בין ספק שרותי אינטרנט אותו בחרנו לבין הצרכן לשימוש הביתי או העסקי. באמצעות תשתית הכבלים העברת תקשורת IP מהווה מתחרה טובה לתקשורת ה-ADSL
        • סיב אופטי- הינו מונח חדש שחדר לשוק התקשורת לא מזמן והופך להיות שימושי עם הזמן. סיב אופטי הינו סיב העשוי מחומר שקוף (זכוכית) ומבוסס על המונח  הפיסיקאלי- החזרה גמורה של קרן אור. מאפשר הסיב העברת אור מקצה אחד למשנהו והינו בעל יתרונות  גבוהים יותר מאשר העברת אותות חשמליים

        סיכום דבר

        ישנם שיטות נוספות מלבד אילו שמנינו לפניכם, אך אלו הבולטות כיום בתחום העברת תקשורת מחשבים וטלפוניה. בעזרת הנחת תשתיות אלו של סידור ארון תקשורת  אנחנו יכולים ליהנות בבית הפרטי שלנו ובבית העסק מתקשורת והעברת מידע מהירה. אם ברצונכם לשמוע עוד בנושא סידור ארון תקשורת והתקנה בבית העסק או הארגון שלכם, כנסו לאתר הבית של רומנו תשתיות תקשורת, וישמחו לסייע לכם.

        תשתיות תקשורת והתקנת ציוד אל חוטי בחברת אלתו

        לבקשת הנהלת חברת אלתו מערכות אלחוטיות, נערך מיפוי צרכים להתקנת מערכות אלחוטיות במפעלי לקוחותיהם , אופי ההתקנה מורכב ממס' תחומים: פריסת תשתיות תקשורת עבור ראוטרים (נתבים) הפרוסים ברחבי המפעל. פריסת כבלי COX עבור אנטנות. התקנת ארונות תקשורת על ציודם וציוד קצה כגון אנטנות. העבודה...

        תשתיות תקשורת בבית אריזה מור פירות השרון

        תשתיות תקשורת וציוד אקטיבי חברתנו מתקינה ומספקת מס' שנים את כל תשתיות התקשורת לרבות ציוד אקטיבי כגון ראוטרים וסוויצ'ים מנוהלים בכל הרמות בכל שטחי בית האריזה. תשתיות תקשורת (נחושת) מקומיות ותשתיות של סיבים אופטיים בתוואים שונים בין שלוחותיו הרחוקות לחדר תקשורת מרכזי. העבודה...

        תקשורת ומצלמות עבור שיכון ובינוי

        תקשורת ומצלמות בחניון גיבעון בפרויקט, חניון גבעון ת"א מתחם ל-1,000 חניות נתבקשנו לבצע מס' פרויקטים של מתח נמוך: 1. מצלמות אבטחה: החניון בנוי מכיכר עליונה ו-5 קומות תת קרקעיים פרסנו 50 מצלמות בהתאם לאפיון היועץ, מצלמות כיפה אנלוגיות אנטי וונדליות 1,000 קו בכל...

        מצלמות ותקשורת בנמל ת”א

        עבור הנהלת טיילת נמל ת"א נבנתה מערכת מצלמות רשת בפריסה של מס' קילומטרים, ע"י סיבים אופטיים המגיעים לארונות תקשורת מקומיים ושליטה ממרכז בקרה של הנהלת הנמל, המערכת מאפשרת להנהלת הטיילת שליטה על כל הנעשה בשטחים הרלוונטיים כגון: עמדות תשלום, שערים...

        מערכות בקרה ותשתיות תקשורת בחברת לאן , בון ג’ובי

        לאן בון גו'בי נתבקשנו ע"י חברת לאן לתת פתרון עבור מערכת לקריאת כרטיסים עבור מופע של בון גו'בי בפארק הירקון , לאחר מס' פגישות עם מארגני האירוע גובשה תוכנית לביצוע המשימה. פרשנו במקום סיבים אופטיים על גבי גדר המופע בהיקף של 1.5...

        מערכות בקרה ותשתיות תקשורת בחברת לאן , אצטדיון פ”ת

        לאן – אצטדיון פ"ת נתבקשנו ע"י חברת לאן לתת פתרון עבור מערכת לקריאת כרטיסים בכניסות אשר בהיקף האצטדיון סה"כ כ-8 שערים , לאחר אבחון המקום יצאנו לדרך: התקנו את קוראי הכרטיסים ואביזרים נוספים (רמזור , גלאי פוטו אלקטרי, וחיבור למערכת השליטה של...

        תשתיות תקשורת מחשבים ,טלפונייה ובקרת מיבנה בחברת גינדי

        גינדי אחזקות יזום נתבקשנו ע"י הנהלת גינדי לבצע מס' פרויקטים של פריסת תשתיות בפרויקט היוקרה מרכז שרונה , נפרסו מאות מטרים של כבילה עבור טלפוניה ומרכזיות תקשורת מחשבים בין מרכז הבקרה של המבנה למשרדים שונים ולמרכזיות. הגשת תוכניות לאחר אפיון הדרישות. אספקת ציוד. עבודה...

        מערכות בקרה ותשתיות תקשורת בחברת לאן , יד אליהו

        פרויקט אצטדיון יד אליהו , מערכות בקרה ותשתיות תקשורת בחברת לאן חברת לאן – פרויקט אצטדיון יד אליהו נתבקשנו ע"י חברת לאן לתת פיתרון עבור מערכת לקריאת כרטיסים בכניסות אשר בהיקף ההיכל סה"כ כ-12 שערים , במקום זה אן קרוסלות אפיינו פתרון...

        מערכות בקרה ותשתיות תקשורת בחברת לאן , בלומפילד

        פרויקט אצטדיון בלומפילד , מערכות בקרה ותשתיות תקשורת בחברת לאן חברת לאן – פרויקט אצטדיון בלומפילד נתבקשנו ע"י חברת "לאן", לתת פיתרון עבור מערכת לקריאת כרטיסים ב-12 השערים, הממוקמים בכניסות, בהיקף האצטדיון. לאחר אבחון ומיפוי המקום, יצאנו לדרך, פעלנו במספר מישורים: הקמת תשתיות תקשורת...

        מערכת אדום ירוק (תפוס/פנוי) חניון בית החולים בלינסון

        נתבקשנו ע"י הנהלת בלינסון לתת פתרון ל-400 חניות במספר מפלסים. בתהליך המיפוי, נחשף מבנה מורכב, אשר דרש פתרונות שונים ומגוונים. לבסוף, נתקבלה תוצאה מעולה, לשביעות רצון הלקוח, הזוכה להרבה עליות לרגל של יועצי חניונים המגיעים להתרשם מחניון מורכב לדוגמה.
        קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל
        Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support