מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    צריכים עזרה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

      צריכים עזרה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

        ניהול חניונים תפוס-פנוי (אדום-ירוק) – PGS

        היישום של מערכת הכוונת חניה

        עם התפתחות המודרניזציה והבינאום של ערי העולם, כמות המכוניות שבבעלות האזרחים צומחת במהירות והניגוד שבין כמות המכוניות למקומות החניה נעשה גדול יותר ויותר באזורים העירוניים הצפופים. מקומות החניה הציבוריים אינם מסוגלים לספק את הדרישות הגדלות עבור חניות נוספות. כיצד ניתן לנצל את משאבי החניה המוגבלים באופן הנרחב ביותר על מנת לעמוד בביקוש החניה של המכוניות הפכה להיות אחת הבעיות הבוערות כיום. הבעיות השכיחות של מקום החניה כיום הן כדלקמן:

        1. המנהלים אינם יודעים דבר על כמות מקומות החניה בהם ניתן להשתמש בחניון, וסומכים רק על עבודתם כדי לגלות זאת.
        2. בעל המכונית אינו יכול למצוא מקום חניה במהירות לאחר הכניסה לחניון, ובאפשרותו רק לבחור לחפש אחר מקום חניה פנוי באופן לא מסודר. לא זו בלבד שהדבר תופס את נתיב התנועה של החניון, אלא גם גורם לפקק תנועה פנימי בתוכו.
        3. יש צורך במספר רב של אנשי הכוונה במשרה מלאה בחניון על מנת להנחות את חניית כלי הרכב באופן ידני, מה שמגביר את עלויות הניהול של החניון.
        4. המנהל אינו יכול לספור את נפח התנועה בתקופות שונות בזמן, אינו יכול לייעל את הקצאת המשאבים של שטחי החניה בעיתוי הנכון, וכתוצאה מכך נגרם ניצול נמוך של מגרש החניה.

        על מנת לשפר את תהליכי האצת האינפורמציה והאינטליגנציה של ניהול מגרש החניה ולהציע לבעלי המכוניות סביבה בטוחה, מהירה, נעימה, נוחה ופתוחה יותר כדי לממש את הנצילות הגבוהה, שימור האנרגיה וההגנה על הסביבה בחניונים, Keytop מתעדכנת בטכנולוגיה המתקדמת בבית ובחו”ל. היא מפתחת מערכת הכוונת חניה על קולית, אשר יכולה להנחות את כלי הרכב באופן אוטומטי להיכנס למקום חניה זמין במהירות, להקטין את עלויות הניהול, ולבטל את הבעיה של מציאת החניה, כמו גם חסכון בזמן על מנת להפוך את הדימוי של החניון למושלם יותר.

        עקרון הפעולה של המערכת

        איסוף מידע על כלי הרכב בזמן אמת לגבי כל מקומות החניה בחניון באמצעות גלאי חניה על קולי המותקן בחלק העליון של כל מקום חניה. בקר הצומת המחובר לגלאי אוסף את המידע מכל הגלאים אליהם הוא מחובר במונחים של הצבעה, כמו גם קידוד בדחיסה של הנתונים על פי כללים מסויימים, ולאחר מכן שולח משוב לבקר המרכזי. הבקר המרכזי משלים את עיבוד הנתונים ולאחר מכן שולח את נתוני החניה המעובדים לכל מסך נוריות הכוונה בחניון על מנת להציג מידע על מקומות חניה פנויים, תוך מימוש התפקיד של הנחיית כלי הרכב להיכנס למקום חניה פנוי. כמו כן המערכת שולחת את הנתונים למחשב, והמחשב שומר את הנתונים בשרת מסד הנתונים. המשתמשים יכולים לברר מידע על מצב החניות בחניון בזמן אמת, ואת הנתונים סטטיסטיים של השנה, החודש ונתוני החניון באמצעות מסוף המחשב.

        מערכת הכוונת החניה של Keytop מספקת 3 סוגי תקשורת נתונים: RS485, רשת LAN ותקשורת אלחוטית.

        1. תקשורת RS485: RS485 משתמשת בזוג שזור מסוכך כדי לחבר בקרי צומת בחניון זה לזה במונחים של “יד ביד”, ולבסוף להוציאם כפלט לבקר המרכזי. ל-RS485 יש איכות טובה של יכולות נוגדות רעש, מרחק שידור ארוך וריבוי תחנות. היתרון הגדול הוא בעלויות נמוכות של חומר החיווט והחסרון הוא שמהירות התקשורת היא איטית יותר מזו של רשת LAN ושידור אלחוטי.

        1. תקשורת LAN :LAN משתמשת ברשת כבלים לחיבור בנפרד של בקרי צומת רבים בחניון למתגי רשת לצורך תקשורת מקבילית בקצבים גבוהים מאוד, ומהירות השידור גבוהה יותר מתקשורת RS485.

        1. תקשורת אלחוטית: תקשורת אלחוטית משתמשת במקלט אלחוטי המותקן בכל קומה של החניון, מקבל את אותות התקשורת שנשלחים על ידי בקרי הצומת באותה הקומה, ואז משדר אותם לבקר המרכזי באמצעות מתגי רשת. היתרון הוא צימצום מירבי של חיווט המערכת ונפח הבנייה.

        תכונות היתרון של המערכת

        1. פונקציות הכוונת החניה:

        שליטה על התצוגה, הנחיית בעלי המכוניות להיכנס למקומות החניה הזמינים בזמן הקצר ביותר, הגדלת ניצול החניה, מיטוב סביבת החניה ושיפור שביעות רצון הלקוחות.

        2. פונקציות הגנה על מקומות חניה קבועים:

        באמצעות הימנעות והדרכה, השגת שמירה על מקומות חניה מיוחדים כולל ביטוח קבוע חודשי, מקומות קבועים ואחרים.

        3. מעקב אחר מצב החניון בזמן אמת

        המערכת יכולה להציג את תפוסת החניה בזמן אמת, לספור את מספר מקומות החניה התפוסים ואת מספר המקומות הזמינים בחניון, לחשב באופן סטטיסטי את כמות כניסתם ויציאתם של כלי הרכב, וכדומה, על מנת להקל על הפיקוח והניהול של אנשי ההכוונה בחניון.

        4. פונקציות סטטיסטיות:

        חישוב סטטיסטי של השימוש היומי והחודשי, כמו גם שימושים תת תקופתיים בחניון, ולאחר זמן קצר, הבנת מצב השימוש בחניון הופכת לנוחה עבור בעלי המכוניות.

        5. פונקציות איתור זמן החניה:

        ספירת הזמן לאחר שהמכונית נכנסה לחניון. מנהל החניון יכול לקבל מידע על החניה בחדר הבקרה בכל עת.

        6. פונקציות בקרה על גבולות הזכויות:

        פונקציות שליטה מרובות רמות על גבולות הזכויות הן טובות עבור שליטה וסודיות של המידע הרלוונטי.

        7. ניתן לשנות פונקציות אחרות על פי דרישות הלקוחות.

        איכות א ג רגונית

        חברת Xiamen Keytop Comm.&Tech בע”מ היא הספקית המובילה של מערכת תנועה סטטית (חניה) עירונית חכמה בסין. אנו מקדישים עצמנו למחקר ופיתוח ומספקים פתרונות ניהול תנועה חכמים כולל מערכת הכוונת חניה חכמה, מערכת הכוונה בחניונים חכמה מבוססת וידאו, מערכת חכמה להסקת אזורים, מערכת לניהול חניה עירונית וכו’. המוצרים שלנו נמצאים בשימוש בהצלחה הן בדרום מזרח אסיה והן באירופה, למשל ב-Walmart בשנזן (המטה שלנו בסין), נמל התעופה Changi בסינגפור, SM במנילה שבפיליפינים, (המטה באסיה), חניון המכוניות הממשלתי עירוני TaiBei ונמל התעופה בקרקוב, פולין. אנו שומרים תמיד על היקף המכירות הראשון בסין ויש לנו תמיד את המקרים המוצלחים ביותר

        קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל
        Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support